Canım bebeğin göğsünde ne kadar kalirsa o kadar iyi olur,hem tentene temas olur bebeğin kokunda huzur bulur, bebek emmese bile hormonlar devreye girer o aranızdaki sevgi bağından😊 bebeğin doyup doymadığını bezindeki doluluktan anlayabilirsin, benim oğlum çok az emdi mama takviyesiyle 4 ay sadece,halen içimde pismanliktir mamaya başladığım, sarılık olduğu icin doktor tavsiyesiyle başladık ama işin sonu meme reddi ve beni bırakması oldu.. halen üzülüyorum emmedigi icin keske emdigi zamanlarda gece gunduz hic uyumasaydim ds gogsumde kalsaydi bebegim, daha cok hissetseydim sıcağını😔