Dilara38 Bebeğim 35 günlük. 5 gün önce sünnet yaptırdık dikişliydi pek bi sıkıntısı olmadı. Bugün sargısı cıktı ama pipisi hem kızarmış hem şişmiş krem falan sürüyorum ne zaman normale döner acaba
Feyzaktuna Dilara38 ben oğlumu 7 günlükken sünnet ettirdim bizde de biraz kızarıklık ve şişlik oldu ama doktor normal olduğunu söyledi. Verdiği kremlerden ve kantaron yağı sürdüm çok iyi oldu 1 hafta sonra şişlik kızarıklık kalmadı
frigyalikibele Dilara38 krem de alerji yapabilir. Tekrar doktora gösterin mutlaka. Bir de yapışmaması için her bez değiştirdiğinde ucunu ayır
Dali05 Benim oglumun ki 25 günde sisligi inmisti ve yaklasik 3 ay sürdü tamamen iyilesmesi kizariklarinin gitmesi.3 ay 20 günlükken sünnet ettirmistim malesef.öyle yazilanlar gibi 3 günde iyilesmiyor
Dilara38 Dali05 bir günde iyileşir falan diyenler vardı bizde mi sorun oldu acaba dedim doktor şişlik kızarıklık normal dedi
Dilara38 Feyzaktuna bizede normal demişti o yüzden tekrar sormadım ama korktum da sargısı ilk cıktığında baya şişti çünkü
Dali05 Dilara38 evet bende cok panik olmustum niye her yerde 2-3 güne bir sey kalmiyor yaziyor da bizimki iyilesmedi bir türlü diye.kac defa doktorunu aradim cok sükür gecti .Sizede gecmis olsun ins hemen iyilesir