Olurmuolurmu oğlum 37. Haftada doğdugu için detayli olamasi gerekiyormuş 3 yer denemiştim hepsi devlet hastanesi cebeci tıp fakültesi Ulucanlar göze gittik etliksehir Hastanesi ne gittik cebeci de detaylı baktılar damla damlatıp gözün arkasına faln bakıyorlar uzun sürdü incelediler baya ama diğer yerlerde sadece ışık tuttu takip ediyormu dedi bu kadr 2. Kontrole bu geçen ay gittik ondada aynı şekilde detaylı incelediler doktor secilmiyor orda