2 aylık kızçem uyumadığı zamanlarda 10 dk kendi kendine oyalanıyor dönenceyle falan sonra ağlıyor. Ya ana kucağında sallamak gerek ya da hoppidi. Yani ağlamak mızırdanması normal mi bu kadar. Bu arada diğer gelişim basamakları normal. Göze bakma, bilinçli gülme el kol hareketi yalanma vs.
Sizinkiler ne yapıyordu o aylarda, uyanık kendi kendine bakınan var mı yoksa hep mi ana kucağı ya da ayakta gezdirme. Ne zaman şöyle keyifle uyanmalar gülüşmeler sakinlik falan 😂