Neslihankaraa Merhaba anneler bebeğim 13 aylık sütüm kesildi, bebelac mama aldım dün sadece onu kabul etti 1 aydır da kilo almıyoruz, kilomuz sınırda çıktı. bebelac mama kilo yapar mı ya da kilo yapacak önelerileriniz var mı ?
CaninannesiCemre Neslihankaraa Konudan bağımsız ama bişey sorabilir miyim size ?? Sütünüz kesilince emmeyi bıraktı mı bebeğiniz yani tekrar istedi mi
caglanne Neslihankaraa sagim yap malt icecekle ve sut arttirici kullan biraz biraz artar ben oyle yapiyorum
Neslihankaraa CaninannesiCemre evet hala istiyor benim bebeğim emerek uyuyan bi bebekti sütten tamamen kesene kadar da bu şekilde uyutmak istiyordum ama maalesef sütüm kesildi, şimdi sürekli ten teması kuruyoruz uykuya geçmeden önce mama veriyorum pış pış sesi ve hafif salınımlarla uyutuyorum.
CaninannesiCemre Neslihankaraa Anladım..böylesi daha iyi olmuş bence inanın ,öbür türlü insan nasıl yapacağını şaşırıyor 😔