Senaipk merhaba benim kızım da 15 gün sonra 1 yaşına girecek. Öncelikle içinizde şüphe varsa doktor kontrolüne gittiğiniz de doktorunuza danışın. Her çocuğun gelişimi farklı bunu asla unutmayın..😊♥️ Anlattıklarınıza göre bir problem yok gibi ama dediğim gibi içinizde bir şüpheniz varsa doktorunuza danışmak en iyisi❤️ Ona kelimeleri anne baba dede vs hep söyleyin mesela bak baba geldi, mama ister misin vs vs onunla konuşun ben bu şekilde yapıyorum benden bir tavsiye olsun size ❤️🥰