Merhaba, kızım 2,5 aylık ilk aşamadan beri emzirerek beslediğim bu süreçte 2 haftadır aksamalar meydana geldi. Kızım 2 hafta önce 3 gün kadar hastane de yattı o süreçte ben de soğuk algınlığı geçirdiğim için sütümü sağarak biberonla verdim kaşık biberonu ilk doğduğundan beri kabul etmediği için o günden sonra günde bir defa memeyi kabul etmemekte başladı ve şimdi gece hariç gündüz emmek istemiyor hınca hınç ağlıyor iki yolu var ya sağarak beslemeye devam etmek ya emzirmeye geri dönmeye çalışırken stres altında kalmak.
Sizce ne yapmayalım bu yöntemleri kullanan başına gelen var ise destek olabilir mi?