Kızımın kakası doğduğundan beri köpüklü.doktor alerji olabilir dedi şuan 3 ayı doldurduk gaita da gizli kan çıkmış.bende bi ara belli belirsiz bi kan gördüm emin değilim tabi.doktor bana süt ürünlerini kes dedi.kestim ama kalsiyum eksikliği olacak şimdi siz ne yaptınız nasıl kullandınız.çocuga da sütten kalsiyum geçmezse ne olacak.takviye aldınız mı