Selam arkadaşlar bu aylarda herkesin çocuğu mu böyle yoksa benimkinde mi sorun var en zor ayı yaşıyoruz ,çok sinirli bir şeyi gördümse ver diyor hiç bir şeyden memnun olmuyor ,hep ağlama dişlerini sıkma, çığlık atma,ellerini yere vurma çok zorlanıyorum 🥹