Merhaba 37 gün önce normal doğum yaptım kanamam başlarda çoktu sonra azalmıştı bitecek sanmıştım ama 2 gündür sanki regl olmuşum gibi tekrardan başladı ve yoğun gibi korkmalı mıyım ilk kez doğum yaptım pazartesi 40 kontrolüne gidicem ama öncesinde bir sormak istedim bilgisi olan varsa diye 😢