serendipity16
4.ayından beri sadece mama içiyor şu an 1 yaşında ve 6.ayında 1 kez hasta oldu.
Onda da ben hastaydım yanında yattım benim hatam
Aktif dışarı çıkıyoruz ve kalabalığa giriyoruz.
Muhtemelen de bağışıklık burdan kaynaklanıyor
Tahmin yürütiyim
2.çocuk olunca ikisiyle birlikte dışarı çıkmakta zorlandı
2.bebek bakterilerle yeteri kadar karşılaşmadı
Ve ilk tanıştığı bakteri de onu hasta etti
Ben de mamayla büyümüşüm
3,4 senede bir hasta olurum ve ayakta geçiririm
O yüzden hiiiç alakası yok
Afiyet şifa olsun🩵