Kızlar oğlum 35+4 haftada doğdu suan 48 günlük doğduğundan beri başının arka kısmı pombeli sürekli soluna yatmak istiyor ben sağ sol ve sırt üstü karisik yatırmak istiyorum. merak ettiğim bebeğim sırt üstü yatmay başladığında gider mi o bombelik diğer çocuklar 2 ay veya 3 ayda sırt üstü yatıp başını dik tutabilecekken benim ki bir ay geç yapabilir çok mu geç kalırız acaba şekillendirmede