biroglananasii 3-4 gün önce bir arkadaşda aynı konuyu açmıştı. Kel kalmak üzereyken Medohbiotin tablet kullandığını, dökülmenin durduğunu ve açılan yerlerden de saçların çıktığını yazmıştı. Benimde 4 ay oldu doğum yapalı avuç avuç dökülüyor 😢 Biotin emzirmiyorsak doktora danışmadan kullanılabiliyormuş fakat emzirme varsa doktora danismak gerekiyor.