Merhaba anneler geçen post açmıştım ama maalesef 2 annemiz yazmıştı. İkizlerim 26 aylık doğduklarından beri desteksiz uyurlar şu güne kadar hiç uyku problemi yaşamadık. Saatleri geldiklerinde kendileri yataklarına giden çocuklardı. Akşam 8 de uyur sabah 7 buçukta uyanırlardı. Ne olduysa 26. Ayda oldu. Uyku saatlerinde yataklarına götürdüğümde krize giriyorlar asla yatağa girmek istemiyorlar görmeye bile tahammülleri yok. Uyku diyince çıldırıyorlar. İlle de baba baba baba diyorlar yanlarına gidiyorlar. Yaşayan var mı aynı durumu lütfen cevap verir misiniz ? Geçici dönem olduğunun farkındayım evet ama yalnız olmadığımı bilmek istiyorum :(