Arkadaşlar atağı bı şekilde attık gbi ama şu gece beslenmesi beni bitiriyor uykuda alıyordu şu iki gecedir onuda almıyor açmıyor ağzını sabah açıp bakıyorum bezi turuncu çiş oluyor iki sabahtir gün içinde mama ictimi normal rengine dönüyor . Ne yapacağımı şaşırdım hayırlısıyla ek gıdaya gecseydik 6 aya kadar su mamayı icseydi . Ne yapacam bilemiyorum sizdede böylemi