Sevgissssss valla ilk aşama çiş tanıma evresi bilmiyorlar çiş işlemeyi tutmayı pantolona işerse rahatsız olması lazım ilk ısrar etme klozete otur dilenen kendimi anlatıyorum
Eve lazımlık aldım sonra ona işemesi gerektiğini söyledim sonra işedikçe beraber mutlu olduk kakasını tuttu farkında olmadan pantolonuna işedi ama çiş varmı diye sordum sürekli ve sonraki aşma köyde başladı ayakta işettim erkek olduğu için pantolon falan zordu sonra pantolonu indirdi işe deyince sıkılıyordu ama ilk aşama bilmemek sonra pantolonuna işedikçe üzülüyor du sakın pes etme ve kızma bi yerde okumuştum normalde konuştuğundan da daha iyi ol bebeğine karşı sonra altı kıyafetsiz gezdi biraz çişi istemsiz işese de hoşuna gitti sonra hep ben sordum o hatırlatmadı çişin varmı yok dese de yerden tuvalet vardı veya bizim bahçeydi pantolonu indirip işettm sonra bi gün anne çiş dedi koştuk falan şimdi çişi hatırlatıyor kendi öyle bi mutluyuz kaka sorununu tam çözemedik hatırlatmıyor yaşadıklarımı anlatıyorum
İlk gün kakayı tuttu sabah uyanınca kakasını yaptığını biliyorum ama yapmadı o gün sonra 2 . Gün oğlum traktörü çok sever ben de sürmeyi biliyorum dedim kakan varmı yok dedi dedim işe gezdireyim seni yok felan dedi dedim yık ozmn dedi dur anne indi aşağı işedi kalktı baktı öbür tarafa da biraz işedi derken ödüllü oldu sonra yine tuttu kakasını ben yine dışarıda böyle bi ödülle işettm yoksa işemiyor yani çok sevdiği bişe olmalı sonra bi gün yerden tuvalet olduğu bi yerde dedim kakan varmı otur işe o da işe di su döktük sonra oturdu yine işedi bi daha su döktü bi daha derken bitti
Ama ondan sonraki gün sürekli çişim var diyo tuvalete gidiyoruz ben tutmuyorum pantolonu indirip çişi attırıyor sonra bazen kandıryor derdi suyla oynamak izin vermiyorum gitti çiş vardie ama yokmuş dedi kalk geldi dedim gel kakan falan yok beni kandırıyorsun içeriye geçince istemsiz pantolonuna işedi ama ağlayarak anne gel dedi ve dün yine kakasını tuttu bugün büyük ihtimal işer onu bekliyorum aşamam böyle 1 hafta oldu bu arada geçen hafta pazar başladık derken çok güzel ilerledik ve dili baya çözüldü şaşıyorum yani
Gece asla beklemedim sadece uyumaya yakın çişi işetiyorum sonra ben yatmaya yakın 12 gibi uyandırıyorum tuvalette attıryorum ama 2 gündür kendi evimize geldik klozete bebek adaptörü almıştım üstüne oturdu parmağı ile çüküne bastı yukarı kalkınca ıslanıyor ortalık kendi bastı işedi kalktı yani evde klozet dışarıda indirip işiyor dün bahçedeydik ben bişe demeden işedi gece bezleme sabah uyanınca hemen çişe görür ilk aşamada zaten sonra söylüyor