Merhaba Hanımlar. İlk evladım 3. 5 yaşında. Ama dün den beri feci şekilde baş dönmesi ve mide bulantısı yaşıyorum. Öğleden sonra doktora gideceğim. İkinci çocuk istediğim bir şeydi inşallah ama ikinci hamilelikte belirtiler hızlı mı görünüyor acaba? Emin olamadım bir yandan da heyecan yaptım. Tansiyonum mu düştü diye tansiyon ölçtüm akşamdan beri sürekli başım dönüyor yatarken bile dönüyor acaba diye bir şüphe ettim. Acaba sizin ikinci hamilelik belirtileriniz nelerdi?