nlay biz geçen ay
5
2,5
1,5
Yaş bebeler ile ist-antalya yaklaşık 11-12 saat yol gittik geldik keyifli geçti diyebilirim zorlandığımız anlarda durarak.
Ama şahsi araç ve uyku saatine denk getirdik. Otobüs için 5 yaş çok keyif alır diye düşünüyorum. 2 yaş için ise onu oyalayacak şeylerle yola çıkmalısınız diye düşünüyorum. Atıştırmalık mutlaka yanınızda bulunmalı. Ve yolculuğun büyük kısmı uyku saatine denk gelirse zorlanmazsınız umarım