HE-SEN-COK-BILIYON ahlavinyyaaa normal bizimki de ara ara şişer kabuk bağlar kanar vs dokunmamak lazım
Benoyleuygungordum__ ahlavinyyaaa Bizimkide şişmişti hemde baya, aylık doktor kontrolüne gittigimizde göstermiştim doktorda arada kaldı acaba enfeksiyon mu diye kan alindi birşey çıkmadı ,sıkıntı yapmayin sizde ✨🙏🏻
aresnako Evet normal. Verem aşısı 1 yaşa kadar falan iltihaplanıp kabuk bağlarmış bu tekrar tekrar olabilir. Kabuğu ellemeyin şişlikte kendiliğinden geçer.