Kızlar 50 kilo ile hamile kalmıştım. 58 ile doğum yaptım ve şu an 45.5 kiloyum… yavaş yavaş yok olacağım diye çok korkuyorum gerçekten. Emzirme döneminde kilolarınıza nasıl sahip çıktınız? Malum adam akıllı birçok öğün yemek nasip olmayabiliyor gün içinde. Sıvı yağ alımı yapayım dedim evde yaptığım smoothielerle (süt-yoğurt-kefir içine dönmüş meyveler, kuruyemişler vs) sizin önerebileceğiniz şeyler var mı?