PoncikKaan Arkadaşlar gaz sancısı değilde alttan gazını çıkarırken ağlıyor. 39 günlük böyle bir durum normal mi ? 🤔 Sancı çekmek gibi değil sanki bu o gazı çıkarken ağlıyor anlayamadım
PoncikKaan [bilinmeyen] O çıkardıkları ne o zaman o kadar çıkıyor neden bitmiyor 😞 Ağlayıp acı çektikçe üzülüyorum