Merhaba. Bebeğimin bebek arabasıyla sorunu yok. Her yere götürüyoruz oturuyor, uyuyor. Kullananlara soruyorum bu ebeveyn kontrollü aletlerin başka numarası var mı ? Bebek arabasında duran bebekler için de güzel bi şey mi ? Artık almak zorunda hissetmeye başladım.