esmaerdemir 1 buçuk ay önce taktırdım geçen hafta kahverengi lekelenme oldu dünden beri de aşırı kanamam var yeni doğum yaptıktan sonra çok olur ya aynen öyle sizde de öyle oldu mu normal mi
afraybars1 esmaerdemir takıldı takılalı öyle bacım her adetinde bu yoğunluğu yaşayacaksın ben 1 yıl yaşadım sonra bi tık düzene girdi ama adetim hala 1 haftayı geçkin sürer normal yani
bebegiminbesigicamdan esmaerdemir normal kanamayi dengesizlestiriyo bi ay cok bi ay az obur ay hic yok falan boyle malesef Spiral bi madde ve vucut onu dışarı atmak istiyor aslinda o yuzden olagandan farkli kanama yapiyor
Esma-04 esmaerdemir Ay Allah korusun bir gidin olmadı hiç başıma gelmedi ama bende bı korktum siz basım dönüyor deyince.