hirambaby Bebikoluhayatim Ben doğduğundan beri kullanıyorum. Ve çok memnunum yine olsa yine alırım. Kizarikliklari direkt geçiriyor. Hatta birinde teyzemin göğsünün altı pişmişti bir sürmede geçirdi.