anonim96
Benim kızımda sade suyu çok içmiyor bende doğal meyvesuyu yapıyorum kayısı erik vişne aklına ne gelirse. Az meyvesuyu koyuyorum üstüne full su o şekilde içiyor canım tadı geliyor ya o şekilde çok güzel içiyor. Birde ayran çok sever günde 1 bardak ayran veriyorum. Sıvı ne içebilirse o şekilde tükettiriyorumki vucudu bu sıcakta susuz kalmasın diye