Merhaba hanımlar 37 hafta da doğum yaptım. Sütüm gelmediği için mama verdik hastanede. Sonra da beni hiç emmedi.. sağabildigim kadar veriyorum günde 2.3 kere. Bebelac kullanıyorduk herşey yolunda gidiyordu. Bi çok kişi tavsiye üzerine hipp e geçtim ama 2 gündür uyumuyor gaz sorunu var. Bebelac da olmamıştı. Bu tarz durum yaşayan var mı. Bebeğim 11 günlük.