Kuzularinanasi Çocuk anneye bravo demeyecek ama annenin evde olması çocuk için öyle huzurlu ki. Annesi çalışan arkadaşlarım vardı hep dert yanarlardı mesela bana özenirlerdi. Bende çalışan biriydim ama oğlum doğunca onu bırakmak, birilerinin elinde büyümesine gönlüm razı olmadı. Kendimi ona adadım evet çünkü bugünler daha gelmeyecek ama ben iş hayatına mecbur dönücem ve senelerce çalışıcam.
Onun düzenini oluşturmak, her şeyden kıymetli. Şuan 22 aylık herşeyin bilincinde doğruyu yanlışı bilen merhametli bir çocuk oldu ❤️