Kızlar lütfen bilen birileri bana bir akıl versin🤦🏻♀️
Bu pazartesi tatile gideceğiz hem de seneler sonra… reglim bir önceki ay 15’inde oldu, geçen ay ise 19’unda … mecburen geciktirmem lazım ve ilacı adetten 3 gün önce kullanmak gerekiyormuş. Ben bu durumda hangi gün kullanmaya başlamalıyım🤷🏻♀️