28+5de doğum yaptım bende çıktıktan sonra her ay kontrolleri oluyo ya zaten 2. Kontroldü sanırım doktor yaptırabilirsiniz şimdi dedi bi önceki kontrolde sorduğumda daha erken demişti bana da bir çok kağıt verdiler ama kalça ultrasonu için vermemişlerdi