livanurvealpinannesi61 gizem187_ biri 5 yaş diğeri 3 yaş iştah sorunumuz yok şükür. Takviye kullandım ondan beri iyiler
ikioglus 4 yaşına girecek 2 ay kaldı sıfır iştah yemek yedik yine mi yiyeceğiz diyor yemek dediği de kahvaltı 😂 günde bir kez yese acıktım demez