Duhamom biz hisse senedi alıyoruz, bu şekilde küçük kucuk birikiyor fazla paramız yok zaten 🤣 bu faiz haram diyenler çeyrek, bilezik vs alıp da ihtiyaç anında bozdurmuyorlar heralde, çünkü altın da fiyatı sabit olan bişey değil yani evlerinde boş boş duruyor demek ki paraları 😒 peygamber efendimiz buyurmuş ki, dine körü körüne bağlı olmayın, yaşadığınız zamanın gereklerini de yerine getirin. Dünya ve ahireti eşit derecede sevmek lazım. Çünkü bu dünyaya gönderilme sebebimiz bu koşullarda yaşamak nihayetinde. Sadece ahiret adına yaşayacak olsak burda ne işimiz var