Benim oğlum 20 aylık 10 gündür hem gece hem gündüz bezi çıkardık ama şöyle bir sıkıntımiz var çişini de kakasını da geldiğini anlıyor gün içerisinde 3 sefer söylüyorsa 2 sefer üstüne yapıyor bazen durum tam tersi de oluyor nasıl bir yol izlemeliyim yada bu durum ne kadar sürer annler bana bir yardımcı olun delirmek üzereyim