Hilalasoglu yani zor derken dikişler falan oluyo bi de pansumanı yapışabiliyo. Yoksa benim bebeğimde yaptık eve geldik daha uyuşuktu orası zaten acı hissetmiyodu uyudu uyandı ağlamaya başladı ağrı kesici fitil verdim rahatladı bi daha da ağlamadı. Kapalı tutmayın ama eve geldikten 3-4 saat sonra sargısını açın diyolar zaten açın bi daha da kapatmayın çünkü her açmada çocuğun canı yanıyo ne kadar krem sürsen de illa ki yapışan yeri oluyo sargının. Bardak koyabilirsiniz bezine değmemesi için çünkü bezine de yapışabiliyo. Kanama kontrolü yapın havalandırın sık sık kuru tutmaya çalışın yeterli bezini her açma da 15 dk falan açık kalsın. Kakasına dikkat edin temas edip enfeksiyon kapmasın. Küçükken yapıp kurtulun kısacası insanın kafası rahatlıyo☺️