Herkese merhaba🌸 İstanbul da yaşıyorum ve şu aralar İstanbull da yaşayanlar da hak verir ki insan üstü bir sıcak ve nemle boğuşuyoruz. Evimde klima yok sadece vantilatör var onu da açamıyoruz . Kızım 4. Ayına yeni girdi 98 günlük ve kucak bağımlısı. Kucak da eğil kalk pış pış yapa yapa uyuyor. O kadar büyük bir sıcakla boğuşuyoruz ki ben artık kan ter içinde kalıyorum sanki kafamdan aşağı kova kova su dökülmüş benim terim çocuğa geçiyor o da kan ter içinde kalıyor haliyle uykuya direniyor huysuzlanıyor ama gene de kucak da uyuyacak. Artık kafasından terden sular akacak duruma geliyor. Benim gibi annelerden akıl istiyorum sizler nasıl başa çıkıyorsunuz yada çıkabiliyor musunuz😭 gece 2-3 kere kalkıyor akşam zaten uykuya geçmesi tam bir kaos 1-2 saat uğraşıyorum neredeyse. Ayıptır söylemesi bugün sadece 5-6 tane tişört değiştirdim uyutmaya çalışırken artık terden takatim kalmıyor üstümü değişmek için duruyorum bu sefer uykusu açılıyor haydi sarrr başa. Sabit de durdurmuyor ille eğilcez kalkcaz ve benden başka kimse de asla uyumuyor😩