Kızım 10 ay 10 gün günde 2 dışardaysam 3 e kadar yapıyorum 10 gğn oldu alalı paket baya azaldı hamileyim 5 aylık emziriyorum geveleri gün içi arada doktor devam edebilirsin sorun yok demişti emzirme için ben de biraz azaltayım dedim zaten ek gıda da yiyor maşallah ama gel gör ki doymuyor çok benim sütüm de eskisi gibi yetmiyor gibi hissediyorum sizde nekadar gidiyor mamalar