14 ay 20 günlük bir kızım var. Bu dönemde bir bebek en fazla gece kaç kere kalkabilir ki ?? En az 4 5 defa ve ağlayarak.. susturamıyorum memeyi vermek zorunda kalıyorum sizce korkuyor mu ne olabilir? Ve bu kızımda hep var. Şuan mesela diş çıkarıyor ama her zamanki halimiz bu. Artık uykularım haram. İnsan gibi uyku uyuyamıyorum. İştahsız bir çocuk ta zaten.. Asla hiçbir şey yemiyor. Yani az yiyor demiyorum bakın HİÇBİR SEY YEMİYOR. Sürekli aç dolaşıyor hali hiç yok bu sebepten. Gün içinde de aç olduğu için sürekli mız mız. Allahin gücüne gitmesin ama bıktım. Tek bir dayanağım yardımcım yok. Annem yatalak kız kardeşim yok eşim 9 aydır görevde bizden ayrı. TEK BAŞIMAYIM.. sütten kesmeyi düşünüyorum belki düzelir umuduyla… ki emzirmeyi benden daha çok istekle yapan yokturdur herhalde. Ama bu hale geldim. Sizce neden ? Korkuyor mu, huy mu etmiş böyle yapmayı, bir yeri ağrısa ciyak ciyak bağırır anlar insan.