Merhaba herkese 10.5 aylık kızım var ve son 2 aydır uyku düzeni hiç yok daha doğrusu uyku rutini yok aklı ermeye başladıkça çoook zor olmaya başladı uyku vakti geldiğinde yüreğim sızlıyor artık her uyutma öncesi çığlık kıyamet ağlıyor ne istediğini mi anlamıyorum uyutmayı mı bilemiyorum anlamadım her şeyi de deniyorum uyuyabilsin diye baştan beri ayakta sallamamaya özen gösterdim ama şuanda da ne olursa olsun uyumuyor hep beni arıyor kucak istiyor 15 defa gece kalkıyor bana öyle bağımlı halde ki bunu kelimelerle ifade edemem artık o derece yoğun halde bağlı acaba güvenli bağlanmayı mı yapamadım dersiniz.Neyse asıl sorum yanına yatıyorum uyumuyor emziriyoeum uyumuyor beşikte sallıyorum uyumuyor kucakta geziniyorum biraz mayışıyor kucakta gezinirken ama yatağa koyarken geri uyanıp etini kopartmışım gibi ağlıyor.Az önce 2.30 da kalktı ondan öncesinde de 3 kere kalkmıştı tam şimdi uyudu onuda bayadır ayağımda sallıyorum öyle uyudu.Nasıl uyursa uyusun yeter ki uyusun mu diyeyim direnmeye devam mı edeyim napayım bana yardımcı olur musunuz eşimle sinir krizleri geçiriyoruz artk uykusuzluktan 🥺🥺