balinayakafaatanhamsi bak şimdi iki çocuk annesi olarak deneyimlerimden bahsedeyim😂😂
Öncelikle oyuncak yerden kaldırdığın zaman sanki bir buyugumuzdenizin alircasina bir saygıyla muteessir olarak sevgili sayın canım biricik oğlum/kızım artık ne diye hitap ediyorsak😂
Bu oyuncağı oynamiyorsan kaldırayım mı?
Demeli 🥲
Ya da mesela birsey getirdi aç dedi kes dedi ver dedi falan
Bu kapağı aç dedi misal
Canım bu kapağı ben mi açayım sen mi diye en az 5 kere soruyoruz kriz önlemek icin😂😂😂kapatırken keza bak kapatiyorum ben kapatayım mi diye de üstüne ekliyoruz
Kucağından inmiyor mu muhtemelen sana olan aşkı depresti o an diğerlerinden utangaçlık seviyesi zirve olduğundan Suluk gibi yapisiyorlar
Öyle bir durumda aa babaannesi bak biz oyun oynuyoruz diyorum sen bizim arabamızı gordunmu vs vs bi şekilde o ortamdaki kişileri dahil ediyorum ve benim kucagimdan inmediği şekilde bi oyun oynuyoruz kademe kademe birakiyor😂 yüzde 90 garanti ayrılır
Ha ayrıca kim ne düşünürse düşünsün hiçbiri senden çocuğundan önemli değil sen orda çok salsan aman bıraktı bize derler çok sana yapissa ne nazli büyütmüş derler
İnsanların düşündüklerinin sorumlusu biz degiliz😂