4 buçuk aylık bir kızım var bacaklarını kollarını sürekli kasıyor asla kendini rahat bırakmıyor kızlar, elini tutup havaya kaldırıp koltuk altına pişik kremi bile süremiyorum, bacaklarını da aynı şekilde kas katı tutuyor, doktora sordum normal dedi ama aynı durumu yaşayan varmı kızlar nasıl geçer fikriniz varmı