Uyanık olan annelerime sorayım, bebeğim 9 aylık ve ben hala regl olmuyorum. İlk defa çok afedersiniz yumurta akı kadar yoğun bir akıntı geldi ki benden hiç akıntı da gelmez. Böyle bir durum yaşayan var mı? Buna benzer? Hamilelik belirtisi değildir değil mi?