canimanne06 Cam açık zıbın ve şort var üstünde 2. Kez değiştircem şimdi acsva şortu damı çıkarsam pencere de açık esmiyor hiç ama serin oda 2 buçuk yaşında
HE-SEN-COK-BILIYON canimanne06 benim bebeğim de aynı banyo yaptırıyorum 2 dakika sonra bidaha yapış yapış oluyor
dlkuznnn canimanne06 tüm camlar açık gram esinti yok kızım zıbınla yatıyor . Şortu da çıkartın hatta uyusun diye vantilatör de açık yoksa sade zıbın da olsa sıcaktan uyuyamıyor .
canimanne06 Deletedmom_1111 ama üşüyor bu sefer sırtı gögüsü Buz kesiliyor şimdi çıkardım biraz teri gitsin giydircem uyuyamıyorum terliyor diye
havvamete Aynısı valla evde tğm camlar açık sadece zıbınla terliyor onu da çıkarıyorum bezlede terliyor yeto artık
Deletedmom_1111 canimanne06 aynı derecede bezi bile çıkardım tuzlamadık diye herhalde 🤣 şaka Bi yana ciddi şekilde ter akıtıyor çocuk Kız bide saçları da uzun Geçen gün Bi hasta oluyor gibi oldu ama şükür olmadı
canimanne06 Deletedmom_1111 Bnde kocama fotoğraf çektim şimdi çocuğun terlediğini çocuğun saçlarını kestir artık diyorum yok kestirmem diyor illa kestirmem de kestirmem senin dediğini tek seferde yapmak zorunda mıyım diyor ne saçma bir laf sa
canimanne06 HE-SEN-COK-BILIYON evet şimdi giydirdim Bayağ bir gaz çıkardı belki de ondan mı terliyor du ki
HE-SEN-COK-BILIYON canimanne06 bilemedim ki gazdan terleme hiç duymadım ama bi kan tahlili baktır istersen vitamin değerlerinde mi problem var acaba
Ecem__ Deletedmom_110 ayyyyy kiyamam ya cam acsak bi dert klima acsak bi dert hasta olacaklar diye cocuklar sicagi sevmiyor benjmkide kafa su gibi oluyor
Zhrbl12 canimanne06 7 ay bi haftalık bebeğim bi tek zıbınla duruyor düştan çıkmış gibi. Bende bi tek çamaşırla duruyorum bende düştan çıkmış gibiyim gerçekten hava çok sıcak