Hanımlar iyi geceler kızımın 4 yaş aşısında 1 gün sonra kolunda bi şişlik ve kızarıklık meydana geldi ağrımadığını söylüyor ama daha önceki aşılarında böyle bi durumla karşılaşmadım o bölge semsert fotoğraf koyamayı beceremedim ama damacana kapağı kadar diyim şiş kızarık ve sert uyuyor şu an da kolunu rahat hareket ettiriyordu ve ağrı olmadığını söyledi ama buz tuttum biraz hiç azalmadı ay nasıl geçer bu