Hotic evlenene kadar birsürü hastalık geçirecek enfeksiyonu vardı bebeğin kanında gaitasında idrarında 3 aylıkken geçirdi bunu yani ben bilmiyordum aşısız olduğunu 15 gün hastanede yattılar ve onun bebeği 4 aylık benimki 2 gelişimsel olarak aynı duruyorlar bu çok üzücü yavrucak tuvaletini yapamıyor bilseydim aşısız olduğunu kabul etmezdim eve Bi yalan uydurur yokum derdim