Arkadaşlar acil çözüm bekliyorum lütfen. Bebeğim 15 aylık ve son 1 haftadır koltuklara çıkmayı öğrendi. İnmeyi tam bilmiyor ve tehlikeyi de sezemiyor. Çıkıp baş aşağı şekilde kendini sarkıtıyor. Tutmasam kafa üstü düşer yani. İndiriyorum inatla tekrar çıkıyor. İzin vermiyorum ağlıyor. Bütün günümüz bu şekilde geçiyor. Nasıl unutturabilirim bunu? Saniye gözümü ayıramıyorum düşecek korkusuyla.