Senaipk her bebek farklıdır benim kızım erken emekledi 6 aylıkken emekledi sonrasında hiç durmadı sürekli dikilme modu düşse de kalkar dikilmeye çalışırdı oturmazdı bile ve 9,5 aylıkken de yürüdü. Yürüteç kullanmadım genelde bebekler yürüteç ile istediği yere kolay ulaştıklarından yürümek için çaba sabretmiyorlar . 18 aya kadar normal bi bakmışsınız bian da yürümüş benim kızım da öyle oldu gece uyumadı salona geldik bi babasına gidiyor , bi bana geldi şok olmuştuk aynısı siz de olabilir hiç ummadığınız an da .