Happybaby06 genetik tüp bebek normal yollarla hamile kaldığı halde olmaması gerektiren birşey yani şimdi ben normal yollarlar hamile kalabilirim zaten 1 çocuğum da var oğlum doğduktan sonra herşeyi geç yaptı yürümesi emeklemesi 5 yaşına girecek henüz tam konuşamıyor biz bunu fark edince doktor doktor dolaştık ve oğlumda genetik hastalık çıktı eşimle beraber kendimize de baktık neden diye ben ve eşimin de taşıyıcı olduğumuzu öğrendik yani benim ve eşimin DNA ları mutasyon geçirip doğacak olan bebeğimize hastalık bulaştırıyor ciddi hastalıklar engellik sma gibi genetik tüp bebek ise tüp bebekle aynı sağlıklı sperm ve yumurtalıkları seçiliyor tek farkları dış dünyada.birleştiriliyor galiba embriyo olana kadar anne rahmine verilmiyor hastalanmasın diye