mematiii Minikbiiranne kocamı bekliyorum bacım vallaha ama 2 givi yatıyorum.Yoruxu bir gündü ya birde kızım bugün durmadı.Ders yapamadım bir vicdan azabı var.
alparslan1_ Minikbiiranne haftada 2 gün çalışıyorum. O günler 10 gibi erken uyuyorum kalan günler 12 - 1 gibi
Minikbiiranne Ahsenvekutayinannesi amaç derken bir amacım yok ne amacım olabilir Allahaşkına peki böyle bir cevap vermendeki amaç ne hanfendi cevap vermezsin olur biter yani
crknkzz Ahsenvekutayinannesi senin bunu yazmandaki amac ne kadin sohbet etmek İstemiş. Herseye bi Kulp bulmayin ya canin skılmis heralde stres atmaya yermi ariyorsun. Postlarina baktimda bi gerginlik bi ters haldesin salça oluyorsun herkeze. Derdin varsa söyle seni sakinleştirelim
kahvekolik_ Bebegim 3.5 aylik. Saat 8-9 arasi yatiriyorum. Sonra kendim en gec 12 gibi yatiyorum. Bazi gunler daha yorgun oldugum bebegin gazli gunlerde zaman saat 10 gibi yatiyorum.
kahvekolik_ Minikbiiranne aynen hem bedeninde dinlenmis oluyor ama obur taraftan dizi keyfi cay kahve keyfi yapmak istiyor 😄
Minikbiiranne kahvekolik_ aynen öyle valla gece oturup çay kahve içmenin keyfi de bi ayrı güzel oluyor 😄
Minikbiiranne Ucansupurge anladım canım en iyisi gece oturmak da güzel ama erken yatmak da bi ayrı güzel 🥰
Minikbiiranne mematiii anladım canım okuyor musun gece mi geliyo eşin insanın yorulduğu günler daha çabuk uykusu geliyor
agzimizintadikacmasin Minikbiiranne oğluşum uyur ama kızımok geç yatıyor ya ne yapsam da maalesef gece 2 den önce yatmıyor bugün gezdik bozduk yoruldu ama şu an hala uyanık
mematiii Minikbiiranne kpssye hazırlanıyorum canım.Valkaha bugün ayrı yorgunum enerjim düşük.Ben enerjik olmayınca kendime kızan bir tipim ama.Havalardsn diye düşünüyorum.Eşimin vardiyası değişik canım gece geliyor bazen gündüz.