beyzacagri canım benim bebeğim 11,5 aylık tıka basa tok olduğunu bildiğim halde 2 saatte bir neredeyse hala kalkıyo. Şu an emzirme döneminde olduğunuz için böyle düşünmeniz normal bende böyleydim ama bebekler sadece aç oldukları için memeye gelmezler bir sıkıntısı vardır ya da sizi istiyordur ya da destekli uyumaya alışmıştır memede uyutmaya alıştıysa özellikle uykuya geri dönebilmek için onu arıyordur. Benim bebeğimde memede uyuyan bir bebek ve uyandığında memeye almasam asla geri uyumuyo