Ben çok stresli olduğum zamanlar uyur gezerlik başlıyor en son üniversite kpss dönemi olmuştu yeni anne oldum 2 ay 16 günlük yeniden ortaya çıkmaya başladı bebeğim için endişeleniyorum eşim gececi zararsizim aslında ama yine de kuruyorum çok stresli olduğum zamanlar ortaya çıkıyor mesela bugün bebeğim çok sakin acaba bı sıkıntısı var bir yeri agriyor diye üzüldüm yani kendimi alikoyamiyorum sjzce psikolojik yardım almalı mıyım