Eylül ayında eşim ast eğitimini bitirip tayin olacağız nereye isteyeceğimiz konusunda kafam karışık kendi ailem Manisa da eşimin ailesi istanbulda biz Denizli’nin bir ilçesindeydik bi oğlum var 14 aylık Ocak ayında ücretsiz iznim de bitiyor çalışmam lazım ailelerden gelip bakabilecek kimse yok şöyle benim açımdan hastane olarak kreş falan da bulabileceğim şehir önerileriniz varsa alırım🌸